Sikik

Hiçbirin dokunuşunu özlemiyorum, ama saçma olan şu ki; daha önce ilgimi çekmeyen biri bile şuan ilgimi çekebiliyor.
Acınası bir durum, ve acınası odamda birbirlerini kucaklıyorlar. Benimle hiç bir ilgisi yok bu acınası olma halinin. Ah tabii ki geceleri mutsuzluktan mideye inen besinler, aylardır bana zorla içirdikleri sakinleştirici ilaç ve bu ilacın kaosu bile huzura çeviren nefretlik sakinlik hissi. Ben kaosu istiyorum. Bu sıkıcı durumdan daha iyi olacağı kesin.
  Acınası olmaktan bahsetmiş miydim? Kendi öz saygısını yitirmiş odamdaki bebekler bana bakarken, gecenin bir yarısı hiç kimseden telefon gelmemesi, alıştığım bir rutinlik oldu. Ve ayrıca dünün sevgilileri bugünün unutkanları olması normal bir durumdu.
Eskiden bu kadar hızlı değildi bu durum. Dün seni arayanlar yarında arıyordu, ve sonraki günde. Belki bir sonraki gün değil ama kesin yarın arıyorlardı. Artık böyle bir şey kaldı mı emin değilim. İşte bu acınası bir durum, sürekli aranmayı beklemek!

   Oldukça huzursuz kelimeler kullanıyor, bir anlık gülebiliyor ve benimde gülmemi bekliyor. Hep aynı konuşmalar yapılıyor, seslerde garip bir titreme ve güvensiz bir beklenti hissi. Bir anlık keyif aldığımı bile düşünebilirsiniz bu sohbetlerden. Sonra, dönüp dolaşıp hem aynı yere varmam ve hep aynı yerde gözlerimi açmam gerçekliğe dönüşüm oluyor. Gerçek şu ki: Tipim değil. Ayrıca gereksiz nezaketi sinir bozucu. Ayrıca gerçek şu ki: Sesi soluk borumu tıkadı, ve üstün zekası üzerinde peynir kızartmak istiyorum. Gerçek şu ki; sevmedim! Ama telefonu bir türlü kapatamıyorum. Çünkü odam son derece acınası bir halde yalnız. Ben değil!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tıkırtılar ve bir umut azıcık Mavilik

Çizdiğim Kitap Kapakları